Forever Young

BFF , Not Bestfriend Forever
Monday 19 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum wbt

Nama saya Huwaini , kengkawan panggil saya , Jessica Alba Makan Budu. Kenal saya lagi ? Atau , pernah kenal saya ? Atau , saya patut tukar soalan. Pernahkah saya wujud dalam hidup anda ? Walaupun sesaat ? Tak kenal maka tak cinta , dah kenal marilah kita bercinta *senyum kambing* Pang !

Okay dah laaaa maaaa sangat dah saya tak update blog stokin ni. Ye saya tahu. Ye saya sedar. You know what , nak start naip tadi pun Ya Allah lama weh dok mikir ! Depada battery lappy full , ni liplap liplang mintak charge semula dah. Dasyat enough ? I know right.

Macamana saya dapat hidayah nak menaip semula ? Easy question .... 30minit kemudian ... Ahhhh Ya Allah awat blank semacam niiih ? Okay nampak dak saya blank. Ibarat wanita bergelar neneks disahkan hamil -__- Apakah.

BFF. BestFriend Forever. But for me , for us , five of us , BitchFriend Forever. Mungkin anda fikir Woi Ganaihh Nya Bahasa Hampa , Olohh Baso Nate Kuba Mano Sep Mu Guno Nimm , Kome Ni Tak Baik Tau Guna Bahasa Kotor Camtu. K stop. Twitter berkata : “Slut.” “Whore.” “Skank.” “Cunt” “Loser.” “Prostitute.” “Slag.” “Weirdo.” “Pig.” “Bitch” “Freak” I love you. I love you too! = “Bestfriends”

Nampak ? Friend dengan Bestfriend tu lain. Cuba awak maki kawan awak , apa jadi ? uwek uwek nangis , taknak kawan. Kalau bestfriend ? Dia balas kau balas dia balas kau balas then "tengok cite hantu jom ?" Nampak ? Tudia same goes to BitchFriend Forever saya. Husna , Masyitah , Diana , Ilham. Or lebih mesra , Husnaku , Tot , Dee , Am. Plus me , five of us.

Husnaku


Ye saya tahu muka sy yg lebih. Eh bia laaa lalala. Husnaku. Lawa and pandai. But penakut and tudung-tak-reti-nak-betul. But jangan risau guys , saya dah azankan dia , dah mandi-bunga-kan dia , now dia dah perfecto. Asal nak keluar je , fabric starch , nak keluar je , fabric starch. 


Husnaku my first BFF yang balik rumah saya nun kat Johor nu , jumpa uncle aunty saya , and dia pun ada time hantar kakak sy pegi Mesir. Kalau call Abah "Balik naik bus ke ? Husna ikut hea ?"  Kalau call Makngah "Oh Ebi datang dengan Husna ye ?" Husna , bukan nama asing dlm persada keluarga sy. Eh



Bukti dia sayang saya ? Its happened on the last day saya kat Uia. Husnaku dtg my room. Time tu dia nak pergi Sunway but she met me first. On that time sy still tido. Dia datang , dia kiss sy. Eh malu lah cite sensored sensored ni. But yes , she did it :p

Tot

Tot. Ah mana mungkin saya lupa ini nyonya. Ni kawan kedua sy dalam kelas. Macamana sy kenal dia ? Camni. Dia masuk kelas dgn penuh bergaya , mukanya confident , dia catwalk lalu duduk di depan saya , tetiba dia pusing and pandang saya dengan jelingan mata yang menggoda ... dan dia tanya ... "Ada lima kupang dak?" Kiook.


Tot susah dipeluk. Tapi dalam gambar pandai belakon. Tot garang. Tapi kat dunia luar pandai belembut. Tot huha huha melalak sana sini. Tapi keluar je bilik , dia jadi seorang yang saaa ngaatt bersopan santun. She's a faker. Trust me. Hakhak Tot , mawwah ? K guwwau jeww :3 Guys , positif negatif dia seimbang. Dia lah kakyong dia lah dikyang. Perfect.



"Tot aku tauu kau sayang aku" sy penah bisik cemnii dalam hati. Malam terakhir before cuti sem , Tot sangat pujuk suruh sy tido bilik dia. And that night , dia gelak ikhlas gila. And the next day before sy balik , dia peluk sy. Sy ulang , dia PELUK sy. ops :3

Dee

Si kecik si gedik. Nampak muka angelic innocent dia ? Fake *madah kawan aku semua Fake* Dee sangat sangat mereng. Dia obses ngan Shomba. Cite hantu tu. Malam malam Dee suka pegi toilet ngan Husnaku. Dee nii suka naa nyakat si Husnaku. Boleh kira bape kali cancel kalau diorang keluar bedua nak gi toilet. Sesemput Husnaku balik bilik ngadu "Waini teman aku gi toilet , TEMAN. Diana buat muka shomba dia !" Terpujuk. Sy teman. Bapak ah , terus belari me and Husnaku gi toilet. Diana kejar. Maka riuh lah level buat seketika.


Dee tak penah kata No with my opinions. Even though on that time sy sangatlah merepek dan tak mumaiyiz. Dee sangat baik sangat sporting sangat kuat tido sangat gilakan Avril Lavigne. Bukti ? Dia tido. Then terjaga. Jatuh katil. Terus bersila ngadap matahari ... Nyanyi lagu Avril. Cukup lah satu bukti ye anak anak :3

Am


Ore Ganu. Comel tak ? Fekos lah , kawan Huwaini kannnn ohokhok. Am ni sangat sangat sangat understanding. Senang cite , Am orang very the first lah sy ngadu pasal apa-apa-pasal yang tak best kat lubuk jiwa ni. Pernah dinner dengan Am , share something , plupp jatuh airmata. Konon syahdu lah time tu. But yes , sy sangat lega after share dengan Am.


Bab bejalan bejimba beshopping ber segala ber memang selesa ngan Am. Pernah one time tu sangat stress , kitorang pun pegi taman Klcc. Stay situ sampai malam. Orang kata bazir masa , hey you kena try. Feel relief you know. Bilik Am paling dekat dengan Yni. Kalau boring either Yni pegi bilik Am or Am datang bilik Yni. Antara dua.


Normal kan perempuan tido sekatil ? Yes kami normal. Kekadang kalau semua roomates tido , Yni pergi bilik Am. Kalau Am pun tido , Yni baring je sebelah Am. Boring sangat. Kira baring sebelah Am hilang boring ? Gitu ? No answer lalla lalla ~

















buah tangan Am  (:

Husnaku Tot Dee Am , aku tauu next sem everything's gonna change. But our kinship , Never. Tipu aku tak sedih , but we're still in the same U. InsyaAllah anytime boleh jumpa. Aku sayang korang ..


FAHAM TAK APA AKU CAKAP NII ?!


Okay good :3 Assalamualaikum (:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


//N-Time By Hwang Jung Eum Feat. T-ara.